tisdag 29 augusti 2017

Kämpa!!!

Just nu känns det verkligen som att jag behöver kämpa lite mer för mig själv. Inte tycka synd om mig själv och bli nån martyr. Jag har satt mig i den här situationen alldeles själv och ingen annan än jag kan ta mig ur den.

Jag har svårt att motivera mig själv till träning om jag inte har sällskap. En jäkla promenad är det minsta jag kan göra. Imorn blir det promenad efter jobbet. No excuses!

Kosten går bra men hjärnspökena finns där och tjatar på mig att jag inte gör tillräckligt.

Skulle behöva en personlig pepp coach som uppmuntrar och hejar på mig. Som kan lugna mig med att jag gör rätt och är på rätt bana. Skulle behöva en daglig dos av sån pepp.

Imorn är det onsdag och en dag närmare mål. Ett steg i taget, en dag i sänder och till slut är jag i mål. Jag klarar det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar