tisdag 22 augusti 2017

Tung dag idag

Idag har inte vart nån rolig dag. Riktigt dåligt med energi, sur och nedstämd. Sånna här dagar har jag svårt att motivera mig till nåt alls. Har negativa tankar om min diet, känner att det kommer ta så jävla lång tid att känna mig nöjd. De elaka glasögonen är på när jag tittar mig själv i spegeln, ser ingen förändring längre. Ringarna sitter tight på mina fingrar. Varför är jag vätskefylld för? 
And so on.... 

Det är svårt att bryta tankemönstret sånna här dagar men försöker iaf  hitta lite motivation i gamla bilder. Försöker minnas känslan och glädjen när jag nådde mitt mål. Känslan av att kunna ta på mig precis alla kläder i garderoben utan att det tog stopp på halva låren. 

Kom ur rutinerna lite idag och missade en måltid. Man kan ju fråga sig hur jag kan missa ett mål när jag redan ligger på underskott??  Kom ur rutinerna i dag helt enkelt. Lär ju vara därför jag känner mig nedstämd, det och att det snart är dags för mens. 

Kastar om lite i träningsschemat den här veckan eftersom Damir är sjuk och inte kommer träna imorn. Så jag kör ett mma-fitness pass imorn så får det bli hans träningsdag på fredag istället. 

Ska ta mig lite nötter nu innan jag lägger mig så hoppas jag på att må lite bättre imorn. Ska se till att få i mig alla måltider imorn, det är jäkligt klantigt att missa. 

Haha, vilket sjukt bittert inlägg. Men det är precis så jag är just nu så det speglar sig bra här. Nya tag imorn!

1 kommentar: